Sanoo Martti. Ja oikeassa on, se on viikonloppu taas. Joka perjantai se tulee!

Sain tänä aamuna nukkua pitkään, eli seitsemään. Ukkeli lähti töihin, minä lähetin poitsun kouluun ja tytsyn vein sitten päiväkotiin kun olin ensin pessyt pyykkiä meidän ihkauudessa pesukoneella! On se hieno! Tai oikeastaan se on ihan tavallinen, mutta sanon silti, että se on hieno kun onhan se ihan uusi.

No, kun sain tyttelin leikkimään kaverin kanssa junaradalla päiväkodissa niin hyppäsin taas bussiin. Luin edelleen vaan Brucea, joka on siis melko paksu kirja. Ja oikeastaan paras kirja mitä olen koskaan lukenut. Olin ottanut mukaani myös mp3-soittimen, ja kuuntelin tattadaa, ette arvaa mitä. Bruce Springsteenia. 18 tracks-levyä. Ihan jees.

Töissä puuhailin taas niitä näitä. Oli kiva työpäivä. Musta tuntuu, että tykkään aika paljon tuosta respatyöstä. Ja työkaverit on kivoja.

No, ei sen enempää töistä, ihan perussettiä, joitain olen jo oppinutkin.

Kotiin taas bussimatkustettiin. Muu perhe olikin jo kotona ja se oli mukavaa. Söin ja jutustelin penskojen kanssa, vähän miehenkin kanssa. Mies järjesteli matkavakuutusasioita. Me kun lähdetään kuukauden kuluttua Kreikkaan, Kosille viikoksi. Se on meidän ensimmäinen yhteinen lomamatka oikein kauemmas lentokoneella. Toivottavasti tulee hienot ilmat ja kaikki menee muutenkin hyvin. Lentokonematka vähän jänskättää.

On mulla onni, että nappasin Crazy Horsesta tuon miehen aikoinaan. Kyllä se niin hyvin kaikki selvittää ja järjestää. Kaiken mihin ryhtyy. Ihan kaikkeen ei ryhdy, mutta kun ryhtyy niin priimaa tulee.

Ilta meni perustouhuissa. Muksut meni ulos ja leikki naapureiden muksujen kanssa. Nuo nuorimmaiset kun on vielä suht pieniä niin niiden kanssa täytyy ulkona vielä olla. Onneksi on tuo naapuri, jonka kanssa saadaan sitten turista. Juotiin kahvia ulkona ja juteltiin. Ja lähdettiin sitten vielä kauppaankin yhdessä. Ostin kamalasti herkkuja, joita aion nyt alkaa nauttimaan. Sen jälkeen kun olen pessyt tämän suklaanruskean hiusvärin päästäni. Saapa nähdä millainen lopputulos tästä tulee...