Taas on aikaa vierähtänyt edellisestä kirjoituksesta. Miehen lomaa on vietetty aika leppoisalla meiningillä. Käväisin viihteen puolellakin yksi päivä kaverin kanssa. Piti mennä vähän teltalle, mutta eipä mentykään. Amarillossa oli joku huvittava bändi, soitti heviklassikoita, ihan kummelimainen bändi oli. Sitten mentiin Henkkaan katsomaan tätä mikässenytolikaan Jussi.. vitsit, en nyt muista, Hakulinen. Niin, sitä mentiin katsomaan, hitusen elähtäneen oloinen kaveri, mutta ihan viihdyttävä:) Älköön kukaan loukkaantuko näistä arvioista, jooko.
Mutta hauskaa oli ja mitään heikkoja oloja ei ollut seuraavana päivänä. Hyvä hyvä!Tosi paljon plussaa on tämä ettei saa tupakoida baareissa enää, paljon kivempi olo oli tulla kotiin kun ei haissut törkeästi eikä muutenkaan tarvinnut hönkiä koko iltaa savua!

Mitäs muuta.. Siivosin vaatekomeron, siellä on nyt aika paljon tyhjempää, onneksi. T-paitapino oli vähän liiankin matala, ostin siihen muutaman paidan lisää alennuksesta.

Lauantaina mentiin siskon luo niiden paikkakunnan perinnepäiville. Siellä nähtiin tuttuja ja tuntemattomia, osallistuttiin arvontaan (ei voittoja) ja syötiin hyvää puuroa. Miehet söi makkaraa. Siskon luona sitten valmistettiin herkkumakkara-ateria. Pikkuvarsuliakin käytiin katsomassa, oli ihana, mutta minä ja mieheni vähän pelättiin noita niin sosiaalisia hevosia, tulivat niin lähelle nuuskuttamaan:)

Sunnuntaina mentiin kummipojan ja siskonsa syntymäpäiville. Kummipoika täytti 5 v. ja siskonsa 2 v. Siellä vietettiin iltaa ja herkuteltiin kakuilla! Meidän poika touhuili muiden seassa ja yritti syödä kaiken mitä näki ja käsiinsä sai! Viihtyi kyllä hyvin lasten keskellä! Mukava visiitti oli!!!

Tiistaina herättiin aamulla aikaisina (kuten aina) ja kun miehen veljen perhe oli miehen äidin kanssa saapunut meille, niin suunnattiin kahden auton nokat kohti Turkua, Euran kautta. Eurassa asuu miehen äidin täti, ja häntä käytiin tervehtimässä, ihan ekaa kertaa, me miniät ja lapset nyt ainakin ekaa kertaa! Siellä oli tosi pirteä täti vastassa ruokien ja kahvien kanssa. Oli tosi mukava tavata tätä tätiä! Lapset touhusivat ja aikuiset touhusivat ja jutusteltiin siinä parisen tuntia. Siitä lähdettiin sitten Turkuun. Meillä oli huoneet Hamburger Börsistä. Tietääkö kukaan, miksi tuolla hotellilla on noin hölmö nimi?!?! No, enivei, hotelli oli täynnään lapsia, sinne sekaan sukellettiin mekin. Saatiin ihan kivat huoneet, käytiin jättämässä kamppeet sinne ja sitten lähdettiin kuljeskelemaan pitkin Turkua. Oli nätti ilma ja mukava kierrellä. Löydettiin tosi hyvä paikka syödä, miehen veljen tytölle, 4 v leikkipaikkaa, se oli ulkoterassi missä oltiin. Siellä oli suht väljää ja mahtui hyvin vaunujenkin kanssa. Syötiin siellä ja istuttiin iltaa hetkinen. Jatkettiin taas Turku-kierrosta ja syötiin jäätelötkin. Illalla kohtalaisen väsyneinä mentiin huoneisiin ja kun saatiin puurot pojan masuun ja poika nukkumaan niin oltiin valmiita petiin me aikuisetkin.

Poika nukkui tosi hyvin hotellissa, onneksi! Aamulla kävimme hyvällä aamupalalla hotellissa ja siitä ajettiin Naantaliin, Muumimaailmaan. Tuuli oli kova ja ei niin kauhean lämmin ilma ollut, mutta ei onneksi satanut. Muumimaailma oli ihan hauska. Aluksi katsottiin Muumi-show, tosin ruotsinkielellä "Ge mig kaka". Siinä laulettiin siis kakusta ja Haisuli tuli ja söi kakun ja röyhtäisi kaupan päälle.. Tämmöistä hassuttelua:)
Sitten lähdettiin katsomaan, josko löytyisi muumihahmoja. Löytyihän niitä, siellä oli joku toinen esitys. Syömisjärjestelyt oli aika kehnot, tai me valittiin tosi hidas putiikki ruokien suhteen. No, syötiin kuitenkin ja sitten käveltiin sellainen seikkailureitti, missä oli noita ja Alisa ja mörön asumus ja kaikkea. Aika kiva. Sitten kierrettiin muumitalo, käytiin Nipsun putiikissa, josta ostin pojalle hattivatin matkamuistoksi. Muumipostissakin käytiin. Tosi täynnä ihmisiä oli koko Muumimaailma mutta silti ihan hauska paikka. Ainakin miehen veljen tyttö tykkäsi! Mun suosikki oli liero-Haisuli.
Muumimaailmasta ajeltiin muutaman pysähdyksen kautta kotiin. Illalla poika sippasi sänkyyn heti kun pää kosketti tyynyä. Uupui hänkin kaikesta touhusta ja vilinästä, vaikkei nyt varmaan kovin paljon tajua muumeista sun muista, mutta kuitenkin.

Tänään ollaan vaan oltu möllötelty kotona ja käyty ruokakaupassa. Lepäilty.

Tänään onkin mulla viimeinen äitiyslomapäivä. Huomenna olen virallisesti kesälomalla. Liian äkkiä menee aika!!!

Vielä pari kuvaa

Kuvasta löytyy myös poika ja mieskin! Löydätkö heidät?

Mun suosikki, Haisuli, kakkupala kädessään!