On ollut kyllä kiva päivä!!
Se alkoi jo aamusta, kun lähdin yhdeksäksi kampaajalle. Ihan mainostaakseni, menin paikkaan nimeltä Place. Ja siellä olikin tosi hyvä kampaaja, sellainen Jaana. Mä en oikein tiennyt mitä halusin, tietty hienoa ja helppoa, ja se Jaana heti visioi tietyn tyylin. Mä sanoin, että tee mitä haluat, kunhan ei msutaa eikä vihreää:) Se sitten värjäili ja leikkaili ja tuli tosi kivat hiukset. Tää on tummempi paljon kuin ennen, lyhyempi ja mulla on otsatukka, vino sellainen. Oon nyt tosi tyytyväinen. Vaikka niinhän se on, että sitten vasta sen tietää millaiset hiukset oikeasti on, kun ne ekan kerran pesee. No, nyt just on kivat! Mun mielestä musta tuli tyttömäinen mutta siskoni mielestä vanhenin kymmenellä vuodella ja näytän aivan perheen äidiltä. No, olenhan perheen äiti mutta en toivottavasti kuitenkaan kymmenen vuotta vanhemman näköinen.. grr, sisko;)

Päivällä sitten mummu saapui meille ja annoin tarkat ohjeet kaikesta. Mummu nimittäin jäisi hoitamaan poikaa kun me lähtisimme syömään, isän synttäreitä juhlimaan! Vauva jäi iloisena pötköttelemään, ottamaan ilmakylpyjä hoitopöydälle kun lähdimme.

Mentiin Finlaysonin palatsiin syömään. Tunnelma oli oikein juhlava. Aluksi onniteltiin isää, (joka siis täytti 60 vuotta) kuohuviinein ja puhein. Luonnollisesti sitten sähelleltiin paikkojen kanssa ja sitten pohdittiin mitä syötäisiin. Tilailtiin ruoat ja sitten luovutettiin lahjat päivänsankarille! Sankari sai kylpytakin, kirjan ja taulun. Itse olin piirtänyt tuon taulun, hiilellä. Kun kehystytin sen kuvan, niin ihan hämmästyin, siitähän tuli ihan oikean taulun näköinen:) Olen suuri taiteilija!:) kuvasta en sitten niin tiedä, onko kummoinen, mutta kehykset on kivat:)

Syömässä oli tosi mukavaa, oli oikein juhlafiilis. Sankari otti arvokkaasti vastaan tulevan pyöreän iän ja toivottavasti nautti illasta! Me miehen kanssa ainakin nautittiin kovasti! Tällaisia iltoja pitäisi enemmänkin järjestää. Paitsi että niin aina sanotaan, mutta ehkä nämä illat sitten juurikin ovat näin juhlallisia ja hienoja kun niitä on harvoin. Mutta vielä näin blogissa lähetän onnittelut isille!!! Luet tätä kuitenkin:)

Nyt väsyttää, kun on aamulla jo herännyt aikaisin. Kiva päivä ollut kerrassaan!