Kesäloma on hyvää aikaa kaappien siivoukseen ja romppeiden raivaukseen. Ollaan miehen kanssa siivottu joka komero, joka laatikko, kaapisto, kanakoppi, ihan kaikki paikat ja pistetty kirppikselle myyntiin kaikki millä ei tehdä mitään ja mitä ei käytetä. Nyt on ollut kirppispöytä viisi päivää ja tienestiä on tullut 140 egee. Aika hyvin vai mitä? Kaiken lisäksi olen myynyt kaikkea tosi halvalla. Enpä viitsi omista vanhoistani paljon pyytää, jos menee sitten jollekin hyötykäyttöön halvalla niin hyvä sitten. Huomenna loppuu kirppispöytävuokra tältä osin. Jatketaan sitä kuitenkin siskon ja äidin kanssa vielä. Mulla on vieläkin tavaraa mikä ei ole vielä mahtunut pöytään ja siskolla ja äidillä on omat roinansa kekoon tuotavana. Saas nähdä kuinka paljon tienataan:) Kuuntelin tänään kirppiksellä kun järkkäilin tavaroitani kahden likan keskustelua: "Luuleekohan joku rikastuvansa kirppismyynnillä?" tirskuntaa... Siirryin sitten omalta pöydältäni pois, viereiseen pöytään hypistelemään, salakuuntelemaan mitä sanoisivat minun tavaroistani.. no: "mikäköhän tääkin mittanauha on, varmaan ikivanha, hapertuu kun ottaa pois tästä paketista..on varmaan teipattu, ettei asiakas tiedä kuinka vanha tää on, jaa niin, mä tarviin mittanauhan, täytyskö ostaa, 50 senttiä vaan, mä ostan" Mun teki mieli sanoa, että "ei se vanha oo vaan joku mainoslahja" mut en viittinyt. Muuta ne ei mun pöydästä keksinyt haukuttavaa.. Höh:)

Mitäs muuten ollaan puuhattu..? Niin, käytiin minun isän ja morsmaikkunsa luona kylässä. Lähdettiin seisovaan pöytään syömään oikein porukalla, poika mukana. Poika piti kovaa mekkalaa muuten aika hiljaisessa ravintolassa ja röyhtäisi metelinsä päälle kuuluvasti:) Nukahti sitten kuitenkin kaukaloonsa ja me saatiin just sopivasti syötyä rauhassa. Isällä sitten vielä kahviteltiin ja syötiin raparperiherkkuja ja jutusteltiin. Kaikki touhusi pojan kanssa oikein ahkerasti. Poika nousi innokkaana pöytää vasten ja otti pari askeltakin näin! Vau miten hienoa!!!

Muuten on puuhattu auton huoltoa, ostoksia, pihahommia anoppilassa, grillausta, leipomista, sen sellaista...Anoppilassa nähtiin taas kummityttökin, sievä oli ja tomera toimija! Isosiskonsa vasta touhukas on! Ihania tytsyjä!!

Tänään kävin katsomassa kaverin vauvaa! Voi, mä olen ihan lumoutunut, se oli IHANA!!!!!!!!!!! Se oli noin kolme kiloinen eli meidän poika oli suurinpiirtein sitä kokoa syntyessään. Voi voi, vauva oli pieni ja suloinen ja pääsi myös ulos nauttimaan auringostakin. Sain pitää sitä sylissäni ja olin ihan jäykkänä jännityksestä kun pidin taas niiiin pientä ihanuutta sylissäni. Poika vaikuttaa tomeralta ja sitkeältä pikkukaverilta! Ja niin oli tyytyväinen vaaveli! Voi voi!

No niin, voivottelut sikseen.. liha on keittymässä kattilassa, poika saa taas äidin tekemää pöpperöä.

Toivotaan hellettä alkavaksi taas, vai mitä, ystävät?