Minä: "Mummu kävi Espanjassa, täti kävi Malesiassa, mihin me Kalle matkustettaisiin?"

Kalle: "HERVANTAAN! JUNALLA!" (innostuksesta täristen)

 

Että sinne ilmeisesti vie meidän kesälomamatka;) Tosin se junamatka voi olla vaikeampi järjestää juuri sinne Hervantaan...:) Aika pienimuotoiset reissut olis pienelle pojalle jo niiin jännittäviä. Toistaiseksi ollaan suunniteltu matkaa Helsinkiin Korkeasaareen ja Sea Lifeen. Ja sillä junalla! Että jotain jännitystä pikkupojalle!

 

Raskauden puoliväli jo ylitettiin. Keskiviikkona on rakenneultra, joka vähän jännittää. Eka saikkukin jo koettuna raskauden piikkiin. Sain mojovat iskias-/SI-nivel-vaivat ja lepuutin selkääni pari päivää. Ohi se vaiva nyt toistaiseksi on, seuraavaa odotellessa. Olin sitten pari päivää poitsun kanssa kotona, kun oli niin sateisia päiviä. Ulkona touhuaminen olis käynyt selän päälle, mutta kotona saa olla niin leppoisasti, ettei selkä siinä rasittunut.

Eikä selkä rasittunut siinäkään, kun kävin Suvilaivalla kuuntelemassa Brucea. Vitsit, että melkein itku tuli, kun keikka alkoi enkä mä ollut siellä!! Mut onneksi Suvilaivalle kuului hyvin ja sai kaverin kanssa jutustella siinä samalla. Seuraavalla kerralla kun kyseinen artisti tänne Suomen kamaralle astuu, niin mä olen kyllä vastassa! Eturivissä!

Ei olis mun selkä silloin kestänyt monen tunnin seisomista. Ja sitä paitsi mulla alkoi siitä päivästä sairasloma ja pomo (siis oma työpaikan pomoni sen ihan oikean Pomon lisäksi) oli siellä keikalla. Mun tuurilla olisin varmasti törmännyt pomooni jos olisin siellä katsomossa keikkunut.

 

Mutta että selän puolesta kaikki on toistaiseksi ihan ok. Kauhuissani/jännityksestä soikeana tajusin, että neljän kuukauden päästä meillä voi olla jo pieni vauva! Ja kolmen kuukauden päästä jään äitiyslomalle. Aika menee niin nopeaan. Ja siinä välissä on lomat. Että eihän tässä ole enää aikaa paljonkaan h-hetkeen..

 

Huomenna pojalla on hoidosta retki maaseudulle yhdelle kotieläintilalle. Mummu lähtee pojan mukaan sinne ihmettelemään niitä lehmiä ja kaikkia muitakin eläimiä kuten strutseja ja riikinkukkoja.. On siitä jo puhuttukin. Kerrattu uudelleen ja uudelleen mitä huomenna tapahtuu.Se on kiva kotieläintila, ollaan käyty siellä jo kahdesti. Se on perinteinen kevätretken kohde tuolla hoidossa. Mukava reissu se viime vuonna oli.

 

Näin täällä tällä kertaa. Töissä väännetään ja pojan kanssa touhutaan. Mukavaa arkea kaiken kaikkiaan.