Eilen olikin odotettu päivä! Mun synttärikemuilut alkoi loistavasti Anna Erikssonin keikalla! Sitä ennen sain kutsun tulla synttäripäivälliselle siskon luo! Pynttäydyin ja laittelin itseni oikein konserttikuntoon ja hyppäsin bussiin. Perille päästyäni avasimme kuoharin ja pistimme herkkupäivällisen kasaa. Mä kyllä vähän vaan auttelin, sisko valmisti loistavaa aurajuustokanapastaa!! Nami nami, oli hyvää! Lisäksi nautimme salaattia ja jälkkäriksi suositeltuja vanukkaita! Masu täynnä sitten vielä valmistauduttiin konserttiin ja hypättiin taksiin. Sopivasti kerittiin Tampere-talolle ja istumaan. Tuttujakin nähtiin, ihan meidän selän takana! Yhden työkaverinkin bongasin sieltä.
Konsertti oli tosi hyvä!! Anna Eriksson on kyllä tehnyt paljon hyviä biisejä! Mä kyllä tykkäsin tosi paljon!! Eriksson soitti kaksi kappaletta itse pianolla ja lauloi. Mä kyllä nautin tosi paljon tästä keikasta! Väliajalla tietty nautiskeltiin leivoskahvit ja mä jonotin maailman hölmöimmässä naisten vessassa. Me päädyttiinkin siellä vessanjonossa naisten kanssa siihen, että sen on suunnitellut joku MIESinsinööri. Tilaa on nimittäin ihan älyttömästi, mutta vain 4 vessakoppia! Ja se määrä ihmisiä kun Tampere-taloon mahtuu.. Ja väliajalla vois tehdä  muutakin kuin jonottaa vessassa. Ei se nyt ainoa vessa ole, mutta ei niitä kovin montaa siellä ole.
No, enivei, konsertin jälkeen matkattiin iloisilla mielin irkkupubiin ja juotiin muutama sidukka siinä. Juteltiin ja käkätettiin! Pubiin pelmahti pari hyvää kaveria ja ilta sujuikin kivasti siellä lörpötellessä! Tosin me sitten väsähdettiin siskon kanssa ja livahdettiin taksilla kotiin. Olin kotona hyvinkin ajoissa. Väsynyt mutta onnellinen! Kiitos sisko ikimuistoisesta synttärijuhlinnasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!